Blogger Widgets

pondělí 21. května 2012

Chris Adler vysvětluje své tvrzení o Marilynu Mansonovi


Co je psáno NENÍ dáno!


V nedávném rozhovoru pro indický webzine Tehelka byl zpovídán bubeník LAMB OF GOD, Chris Adler. Padla otázka, co si myslí o komentáři na téma skomírání hudebního průmyslu na základě nízkého prodeje novinky Marilyna Mansona. Autorem komentáře je zpěvák kapely LAMB OF GOD, Randy Blythe (můžete si jej přečíst ZDE).

Chrisova odpověď "zněla": "Randy a já ne vždy spolu souhlasíme. Kariéra Marilyna Mansona podle mě skončila už dávno." Jediná věta samozřejmě získala svou pozornost a taktéž my jsme se nechali zlákat a využili možností našeho Twitter účtu.

Jenže. Protože novináři všeho druhu jsou všichni a všude stejní, skutečná bubeníkova odpověď zněla poněkud jinak. A tak dnes zpravodajskému webu Roadrunner Records, Blabbermouth.net, vysvětlil jak to všechno vlastně bylo:

"Tento týden se chystáme odjet na naše vystoupení v indickém Bangalore. Je to pro nás velmi vzrušující. V rámci příprav jsme dělali mnoho rozhovorů pro publikování v Indii.

V nedávném rozhovoru jsem byl pak dotázán na to, co si myslím o nedávném Randyho komentáři o nahrávacím průmysl, který umírá na základě nízkého prodeje Marilyna Mansona. Má odpověď byla parafrázována, patrně díky ručnímu přepisu přímo během rozhovoru. Byly tam i některé jazykové problémy, díky kterým sem a tam vznikli některé chybné údaje. 

Má kompletní odpověď zněla: ´Randy a já se nedíváme na všechny věci stejně. Souhlasím s tím, že komerční stránka hudebního průmyslu je v těžké situaci, ale osobně bych nebral Marilyna Mansona jako barometr´.

To je všechno.

Antichrist Superstar je až do dnešních dnů jediná pekelná nahrávka. Viděl jsem turné a byl jsem unešený. Neuvěřitelná věc.

Nemám žádný zájem na veřejném komentování něčí kariéry nebo jeho volby. Není to moje věc. Všichni se snažíme tvořit umění a přinášet jídlo na náš stůl. Přeji nám všem štěstí.

P.S.: MESHUGGAH!!!!"

Nemám zájem na veřejném komentování něčí kariéry nebo jeho volby. Není to moje věc. Všichni se snažíme tvořit své umění a zároveň přinášet jídlo na stůl. Přeju štěstí nám všem.

P.S. MESHUGGAH!!"

1 komentář: