Blogger Widgets

pondělí 21. května 2012

ROZHOVORY: Maria Brinks a Chris Howorth o novince IN THIS MOMENT


Na novinku party IN THIS MOMENT s názvem Blood čeká mnoho a mnoho lidí. Nová nahrávka vyjde 14. srpna. Loudwire proto využil příležitosti a vyzvídal na frontmance Marii Brinks a kytaristovi Chrisi Howorthovi co možná nejvíc detailů o chystané novince.

Vaše novinka Blood vyjde v srpnu. Co mohou lidé od této desky, která se bude nejspíš lišit od všech předchozích, očekávat?

Chris Howorth: Myslím, že mohou očekávat zvuk IN THIS MOMENT, i když v totálně jiné podobě. Bude to překvapení pro mnoho našich fanoušků, ale v dobrém slova smyslu. Myslím, že z toho budou skutečně nadšení, je to naprosto unikátní a odlišné od všeho, co jsme doteď udělali, ale je to tvrdší jak jen bylo možné. Je to vážně super, kámo.

Maria Brink: Zní to, jako bychom odmaturovali a najednou byli připraveni na ten celý velký svět.

Chris Howorth: Nyní jsme na univerzitě!

Měli jste nejdříve nějakou představu o albu nebo za vás udělal samotný proces psaní?

MB: No, jsem v tomhle tak trochu psycho. Mám ráda věci, které do sebe zapadají a mají určitý motiv. Bylo to něco jako volné téma, kdy "krev" představuje něco jako krev Fénixe, jakože každá smrt představuje něco nového. Vlastně na albu hodně odkazuji na smrt, ale znamená znovuzrození. Není to nezbytně něco jako "chci zemřít", ale myslím, že to do sebe tak nějak organicky pasuje, takže to tak či onak dává určitý smysl. 

CH: Někdy máme určitou představu o ději, který v té věci je a chceme ho sledovat, a někdy začneme pracovat a myšlenka se během tvorby sama dostaví.

MB: A tak to všechno začne jako jeden velký celek.

Když píšete, začínáte texty nebo uděláte nejdřív hudbu a do toho pak stvoříte vhodnou lyriku?

MB: Dělám texty a podobně věci, ale většinou až pak. Obvykle je to skladba jako celek a pak cítím vibrace a energii toho, co jsme společně napsali, a pak z toho vzejde ta podstata.

CH: Udělá několik parodií na pár nápadů a pak dostane ideu toho, co chceme udělat a nakonec se vrátí a napíše do toho texty.

MB: Jo, je to nejtemnější album, které jsme udělali.

Jaké kapely vás skutečně inspirovali po hudební stránce a také z pohledu posluchače? Co posloucháte a proč je máte rádi?

MB: Miluji všechno od DEFTONES po PANTERU a M83. Lisa Gerrard z DEAD CAN DANCE je má oblíbená zpěvačka jakožto zpěvačka - takže jsem velmi otevřená co se hudebního výběru týče.

CH: Před koncertem rád poslouchám hudbu a hlavně to, co mě vážně napumpuje. Vždycky jsem rád slyšel skladby, které jsem poslouchal jako kluk. Ty, které mě fakt nažhavily. Vždy jsem snil o tom, že je budu hrát, věci jako PANTERA, MÖTLEY CRÜE, RATT, WHITESNAKE - všechno tohle.

Co byl ten nejlepší koncert, na kterém jste kdy byli?

MB: Viděla jsem BLACK SABBATH, PANTERU a DEFTONES společně. Pamatuji si, že mě to totálně odrovnalo. Stejně tak mě sestřelilo turné "Antichrist Superstar" Marilyna Mansona.

CH: Viděl jsem KISS. A to byl můj úplně první koncert. Neměli sice make-up, ale stále měli tuny pyrotechniky, chrlili ohně, světla, bylo to úžasné. Dodnes jejich produkce drží laťku koncertní show velice vysoko.

2 komentáře: