Blogger Widgets

čtvrtek 19. dubna 2012

TEST: Jaký typ metly jste vy?



Vůči metalistům existuje obecně zažitý stereotyp, ale věděli jste, že existují i dílčí stereotypy? Stejně jako pod-žánry metalu jsou velmi rozšířené i různé stereotypy. Jste Deathcore?  Brutal Death? Metal Grrrrl? Jeden umělec se snažil, jen jak to bylo možné, posbíral všechna klišé posluchačů metalu a vytvořil 10 metalových stereotypů. Schválně se pokuste přirovnat, ke kterému jeho profilu máte nejblíže.


33 komentářů:

  1. U black metalisty mi nesedí ten rasista !

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně také ne, ale drželi jsme se originální předlohy.

    OdpovědětVymazat
  3. částečně většina až na trashera, mainstreamaře a panteráka :D

    OdpovědětVymazat
  4. ááá, já se chci taky zařadit :D asik sem nějaká retardovaná :D vzhledově trophy metal girl ale s popisu na mě sedí jen to s tím foťákem O:) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Brutal death v kombinaci s powerem.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Brutal Death/Power/Black/Thrash

    OdpovědětVymazat
  7. Kurde, já se tam nějak nemůžu najít... Nesedí na mě nic...

    OdpovědětVymazat
  8. Tož to dělal asi šašek :D .. Já nosím kapsáčové maskáčové 3/4 kraťasy, ale skejty bych si nikdy nevzal na nohy fuj. Nechlašču, hororové filmy mě nudí, nejsem mimo a kvičení prasat neovládám. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak a teď to chce rozdělení pro Goth :D

    OdpovědětVymazat
  10. Chtělo by to víc možností pro holky, já se tu nenajdu...

    OdpovědětVymazat
  11. Chtělo by to heavy metalistu, ten mi tu osobně chybí. Protože jsou i jiné typy metalistů, jako ten co jsem teď zmínil, i když některé jsou dobře zpracované a znám lidi, kteří by do těchto kolonek zapadli :)

    OdpovědětVymazat
  12. může tě pověsit??? nechápu

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem asi mich black folk power :)

    OdpovědětVymazat
  14. na mě, až na pár drobností, sedí metal GRRRL :) ale chybí mi tu nu metal kid a heavy metalista :) jinak muj face :D https://www.facebook.com/ZoeVoorheesHewittova

    OdpovědětVymazat
  15. Asi vypadám jako black.

    OdpovědětVymazat
  16. Jak se má člověk zaškatulkovat, když jsou tu jen 2 ženské charaktery?

    OdpovědětVymazat
  17. A co gothic metalisti? Ti jsou hodně typičtí.

    OdpovědětVymazat
  18. :DDD Young Metalhead :DDDD

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to tak vypadá, že snad ani nejsem metalista... nic z toho mi není ani hodně vzdáleně podobné. Máte tu něco pro ženské v elegantních šatech nebo kostýmku? :D

    OdpovědětVymazat
  20. jsem folk viking metal nebo se o to pokouším už my rostou vlasy.
    jinak super :D

    OdpovědětVymazat
  21. jsem folk viking metal nebo se o to pokouším už my rostou vlasy.
    jinak super :D

    OdpovědětVymazat
  22. Divne. Je mi 15 ale do young metalheada se vuubec nehodim. Absolutne vsim se hodim do poweristy ale nejradeji mam folk a viking. :D a od folk/viking metallera mi chybi polovina. Tak co jsem ? :D Ale tak precejenom, dítě folk/viking mettalera by bylo spise jako powerista nemysli? ;) tak treba do toho vikinga jeste dorostu :D precejenon mohutnej a vysokej sem uz ted :3

    OdpovědětVymazat
  23. Hehe, dobrá blbinka. Na mě by seděl ten powermetalák kříženej s mainstreamem, jelikož nádhernými dlouhými kadeřemi bohužel nedisponuji:D

    OdpovědětVymazat
  24. Bullshit... vetsi blabol jsem nevidel...

    OdpovědětVymazat
  25. Ještě ten nu metal a bude to snad vše :D :)

    OdpovědětVymazat
  26. Něco mezi metal grrrl a power metaller 🤘🏻

    OdpovědětVymazat
  27. Nejradši se z těchto vidím na brutal death metallera/ Black metallera 🤘:)

    OdpovědětVymazat