Blogger Widgets

úterý 21. srpna 2012

Amy Lee: "Nikdy jsem nechtěla být rocková hvězda"


Myslím, že není sebemenší důvod, abych představoval tvář na fotce. Loňského října vydala kapela EVANESCENCE po pěti letech novou desku a snažila se navázat na album The Open Door z roku 2006. Frontmanka tohoto uskupení (a jediný člen z prapůvodní sestavy) udělala interview pro Michigan Live. Pár myšlenek pro vás dále v příspěvku. Na otázku, jestli existuje důvod tak dlouhé přestávky mezi posledními alby EVANESCENCE, Amy Lee řekla: "Částečně za to mohl čas strávený na turné. Když jsme v roce 2003 vydali první desku, koncertovali jsme s ní dobrý rok a půl, a v průběhu dalšího roku jsme napsali novou nahrávku. Lidé říkali ´je to už tak dlouho´, ale my jsme celou tu dobu pracovali! Ale velké věci někdy trvají dlouho. Nemůžete se k inspiraci nutit. Chtěla jsem prostě trochu žít, abych o tom pak mohla něco napsat."

Od sebutu Fallen z roku 2003 kapela prodala 25 milionů alb a jejich první hit Bring Me To Life získal i cenu Grammy za nejlepší rockový kousek. Několik dalších jejich světoznámých hitů vykoplo EVANESCENCE na post světových headlinerů. "Nemyslím si, že by bylo správné tvrdit, že některé okamžiky (od vydání Fallen) byly traumatické. protože se taky stalo hodně úžasných věcí," říká zpěvačka. "Díky tomu všemu mám hodně zajímavý život."

V rozhovoru pokračovala: "Fotka, která je na obalu Fallen, byla pořízena na mé 21. narozeniny; na kapele jsem pracovala od svých 17. let, ale jde to celé zpátky až do mých 14. Strávili jsem čas v Los Angeles kvůli uměleckému rozvoji, a pak jsme se přestěhovali do Tennessee, takže (úspěch) přišel po velkém množství práce. Ale stalo se to hodně rychle a já byla velmi mladá."

"Jedna z traumatizujících věcí ale je, že nedostanete sebemenší šanci udělat chyby. Ukřižovali by vás za to. Silně jsem prožívala pocit, že jsem pod mikroskopem. Byla jsem frustrována a vždy jsem byla antifanoušek slávy. Nyní jsem se s tím už nějak srovnala, protože spousta našich fanoušků jsou lidé jako já, kteří potřebují hudbu ve svém životě. Stejně jako já nalézají prostřednictvím naší hudby katarzi."

"Když dostanu pocit, že už toho mám dost, že chci žít normální život a jít domů, zastavím se a setkám se s fanouškem, který mi řekne, že jeho život se změnil, protože se ho silně dotkla má píseň. A o tom to je, ´tahle show je pro vás´."

"Hodně inspirace bereme od fanoušků. Ale přece jen trvá nějakou dobu než zpracujete slávu. Nikdy jsem netoužila být rockovou hvězdou nebo cokoli podobného. Jen jsem chtěla tvořit vlastní hudbu."


Žádné komentáře:

Okomentovat