Blogger Widgets

pátek 20. července 2012

MARYLIN MANSON není velkým fanouškem LADY GAGY


Kariéra Marylina Mansona nikdy nebyla jen o samotné hudební tvorbě, ale také o jisté míře výstřednosti, která doprovází všechna jeho koncertní vystoupení.

Popová hvězda Lady Gaga využila k rozjezdu své kariéry stejného receptu a jak sama přiznala, obdivuje Mansonovu minulou tvorbu. Ve skutečnosti se Manson objevil dokonce v remixu jejího singlu Lovegame z roku 2009. Zatímco Gaga uznává Marylinovu tvorbu, výstřední rocker prozradil, že on rozhodně není fanouškem její hudby.

Zpěvák řekl v rozhovoru pro Digital Spy toto: "Líbí se mi obecná představa, jež nám říká, čím ona je. Těžko ale hledám sympatie pro její tvorbu.  Není to můj styl hudby, který mám rád, ale přitom nacházím v tomto žánru spousty zalíbení. Někdy si poslechnu například Kylie Minogue nebo Justina Timberlaka."

Nesnažím se hanit její hudbu, ona dosahuje přesně toho, čeho chce a to za pomocí především svých koncertních vystoupení. Manson vysvětluje: "Mám jasnou představu o tom, co zamýšlí a oceňuji to. Nemyslím si, že je to špatná věc, ba právě naopak. Já se nesnažil mít každou chvíli jiný vzhled, jelikož vím, že je to pomíjivé a tudíž to nemá dlouhého trvání. Lidé se rádi ztotožňují s jednou věcí. Ale nezatracuji jí. Zřejmě uspěla v tom, co dělá. Není to přesně ten typ věcí, který si vyberu k poslechu, ale to neznamená, že jí nemám rád."

Žádné komentáře:

Okomentovat