Blogger Widgets

neděle 1. dubna 2012

Zemřel technik kytaristy Kerryho Kinga (SLAYER)


Armand Crump

Aprílový vtípek už máme dnes za sebou a nyní přichází na řadu nepříliš šťastná zpráva. Dnes zemřel dlouholetý technik kytaristy SLAYER, Armand Crump. I když pro většinu fanoušků byl člověkem neviditelným, pro Kerryho Kinga (a nejen jeho) byl nezbytnou součástí kapely. Proto se několik muzikantů vyjádřilo k této ztrátě.

Dave Lombardo (SLAYER): "SLAYER a celá crew komunita truchlí nad ztrátou tvrdého pracanta a drahého přítele Armanda Butts Crumpa III. Byl nejlepší a nepostradatelný pro Kerryho Kinga. Bude mi, kurva, v zákulisí chybět. Stále tomu nemohu uvěřit. Jsme velice zarmouceni. RIP ABCIII."


Guns´N´Roses: "Jsme hluboce zarmouceni tragickou ztrátou našeho kolegy a přítele. Tvůj duch žije dál! RIP Armand."


Dave Mustaine (MEGADEATH): "Odpočívej v pokoji, Armande Crumpe."


Phill Demmel (MACHINE HEAD): "Ve chvílích, jako je tato, si uvědomuji, jak málo si vážím štěstí a požehnání, že jsem zdráv a mám lásku blízké rodiny i přátel. Mé myšlenky a modlitby směřují k rodině Armanda Crumpa. Svět je bez Tebe temnějším místem, můj příteli. Budeš mi velice chybět."


Zach Myers (SHINEDOWN): "Pro velkého muže s ještě větším srdcem...Dnešní vystoupení je věnováno Armandovi! Díky, že jsi se ke mě choval tak dobře."


Alex Skolnick (TESTAMENT): "Jeden z nejlepších kytarových techniků, které jsem kdy poznal, Armand Crump - kterého jsem si loni vypůjčil od mého přítele Kerryho Kinga - odešel. RIP AC."


Randy Blythe (LAMB OF GOD): "Bratr zemřel - technik Kerryho Kinga, Armand Crump. Znal jsem ho 12 let, od prvního turné LAMB OF GOD, když byl s AMEN. RIP, brácho. Budeš nám chybět."


Rob Dukes (EXODUS): "Budeš mi chybět, příteli. Já a John půjdeme ve tvých stopách. Budeš nám chybět."


Andreas Kisser (SEPULTURA): "Kurva!!! Slyšel jsem o Armandovi!!! Člověče, posraná chvíle, moc smutné. Soucítím s Armandovou rodinou. RIP můj příteli..."


Paolo Gregoletto (TRIVIUM):  Slyšel jsem o Armandovi, techniku Kerryho Kinga, že odešel. Byl to velice příjemný chlápek a vždy nás o tom přesvědčoval, když jsme byli na společných cestách."


Matt DeVries (FEAR FACTORY, CHIMAIRA, SIX FEET UNDER): "Armand byl naprosto prima chlapík a byl vždy laskavý a nápomocný, když jsem byl s CHIMAIROU. RIP, bratře."


Brian Fair (SHADOWS FALL): "Je velmi smutné slyšet o odchodu Armanda Crumpa. Byl mnoho let dobrým přítelem. RIP, bratře."


Tony Campos (SOULFLY, ex-STATIC-X): "Smutné slyšet, že přítel, Armand Butts Crump, nás dnes opustil. Jeho pokusy o španělštinu mě vždy rozesmáli. Odpočívej v pokoji, můj příteli."


Jamey Jasta (HATEBREED): "Bolí mě u srdce za rodinu a přátele Armanda Crumpa. Vždy mi vykouzlil úsměv. R.I.P."


Chris Beattie (HATEBREED): "Svět přišel o opravdu skvělého chlapa. RIP Armande Crumpe."


Michael Amott (ARCH ENEMY): "Právě jsem se dověděl o tom, že nás opustil dlouholetý technik Kerryho Kinga, Armand Crump. Skvělý člověk. Vždy bylo skvělé se s ním potkat. Velmi smutná zpráva. RIP."


Mark Hunter (CHIMAIRA): RIP Armande...vždy nás považoval za součást rodiny."


EMG: "Technik kapely SLAYER, Armand Crump, nás dnes opustil. Nemáme žádné bližší podrobnosti, ale naše srdce a myšlenky míří do tábora SLAYER a k přátelům a rodině Armanda. Armand byl opravdu perfektní chlápek a jeden z ďáblů mezi techniky...Je to smutný den poznamenaný ztrátou někoho tak talentovaného a mladého. R.I.P., bratře."


Brian Slagel (Metal Blade Records): "Je to hrozné, Armand byl tak skvělý chlap. Jsme zarmouceni touto tragickou ztrátou. Tvůj duch žije dál! RIP Armande!"


I my tímto chceme vyjádřit lítost nad nečekanou ztrátou a soucítíme s rodinou i přáteli.

Žádné komentáře:

Okomentovat