Blogger Widgets

pondělí 2. dubna 2012

ROZHOVOR: Frontman In Flames Anders Fridén o svých zálibách a závislostech



V současné době jsou In Flames na nonstop turné, které jedou na podporu své poslední desky jménem "Sounds of a Playground Fading." V nedávném exkluzivním rozhovoru pro loudwire.com, na sebe frontman kapely Anders Fridén prozradil, že během turné má neustálou chuť na sladkosti. Pokud zrovna není na cestách, tak mezi jeho oblíbené činnosti patří golf a vaření.

Když se ho zástupci loudwire ptali na to, kterou jedinou věc potřebuje mít u sebe během turné, teda krom elektroniky, odpověděl vtipně, "Ó! kurva, kterou jedinou věc musím mít sebou? švédský sladkosti to jsou, protože ty vaše stojí za hovno. [Smích] Dále prozrazuje, "Někdy se také zastavíme v Ikei, ale to jen když jsou potřeba doplnit zásoby." [viz. foto] 
   

Anders na sebe práskl, že když není zrovna na turné, stává se jeho oblíbenou kratochvílí golf. "Miluji ho, představuje perfektní zábavu, u které můžu prostě vypnout, jsem to jenom já a mojí přátelé, můj míček a moje hole a pár hodin chůze po greenu. Pro mě představuje moc hezký způsob meditace "říká Fridén.

Dále pokračuje, "Rád vařím a hraji golf, to je pro mě ten správný druh odpočinku." Když se ho zástupci lodwire zeptali, jaká je jeho oblíbena specialita, kterou vaří v kuchyni, řekl: "Oh úplně vše, dušené maso, nebo když nastane v létě ve Švédsku pěkné počasí, tak grilování, miluji vše včetně mořských plodů. Prostě otevřete lednici a vyhrajte si s jejím obsahem." Jeho láska k jídlu není nikterak překvapivá, poněvadž jeho kolegové ze skupiny, konkrétně kytarista Peter Iwers a basista Bjorn Gelotte, si v loňském roce otevřeli v Göteborgu vlastní restauraci jménem '2112.'

4 komentáře: