Blogger Widgets

neděle 15. dubna 2012

Kanaďany THREAT SIGNAL opouští bubeník

THREAT SIGNAL
THREAT SIGNAL, kanadskou melodic death kapelu, opouští bubeník Alex Rüdinger. Ten v kapele nevydržel příliš dlouho, jelikož do kapely přišel společně s kytaristou Chrisem Feenerem v roce 2010, tehdy střídali bubeníka Normana Killeena a kytaristu Adama Webera. "Hodně se toho pro mě v posledních měsících změnilo a já se rozhodl odejít z Threat Signal a jít dál. V kapele mám pár dobrých přátel a posbíral jsem s ní hodně dobrých zkušeností. Kapele přeji do budoucna vše nejlepší, hlavně hodně štěstí klukům v jejich hudebním úsilí."

 Alex Rüdinger   
"Mám na práci nějaké nové a zajímavé věci, jsem z nich velice nadšený, ale zatím o nich více neprozradím. Oznámení na toto téma provedu někdy v budoucnu, buďte v pozoru!"

Threat Signal vydali svou třetí self-titled desku loni v říjmu, vyšla pod vydavatelstvím Nuclear Blast Records. Produkci si vzal nastarost Chris "Zeuss" Harris (CHIMAIRA, HATEBREED, ALL THAT REMAINS, THE ACACIA STRAIN, BORN OF OSIRIS, SHADOWS FALL).

Níže můžete zhlédnout cover, playlist, video i ochutnávku z této desky.







"Threat Signal" tracklist:

01. Uncensored
02. Comatose
03. New World Order
04. Trust In None
05. Face The Day
06. Fallen Disciples
07. Disposition
08. Death Before Dishonor
09. Buried Alive
10. Resistance (bonus track)







Click Here To Watch The Video





1 komentář: