Blogger Widgets

pondělí 4. února 2013

Deník Robba Flynna 22. 1. 2013


Článek Robb vydal už téměř před dvěma týdny a není omluvy, proč jeho překlad publikuji tak pozdě. Nicméně v publikovaném článku se Flynn pochlubil svým "detoxem", oblíbenými kapelami a taky tím, kde se bude poflakovat během konání NAMM, ale to už je pasé. Nicméně hezké počtení přeji.

Master Cleanse a vlak

Jsem v 8. dni mého pátého Mastera Cleanse (10 denní očista, pozn.) a stejně jako tehdy, když jsem tyhle věci začal dělat v lednu roku 2010, jsem "zpátky ve vlaku...zase" (zpívejte melodii "jsem zpáááátky v sedlee za-a-see). To znamená, že nechlastám, neberu prášky proti bolesti, které jsem dostal po operaci, ani neprovozuji další špatné zvyky...opět. I když si nejsem jistý, jak dlouho mi střízlivý stav vydrží, bude to určitě do chvíle, dokud udržím svou hlavu v klidu.

V květnu 2011 během natáčení Unto The Locust jsem absolvoval všech deset dní procesu Master Cleanse. Nazpíval jsem většinu vokálů a nahrál hodně kytarových linek, zatímco jsem byl na Cleansovi. Bylo to skvělé, naprosto mi to vyčistilo hlavu. Loni jsem měl jen 3 špatné dny, ale nebyl jsem během nich střízlivý. Jako součást své rehabilitace jsem odehrál několik malých akustických vystoupení po klubech a barech na cestě do LA na NAMM (světová výstava věnovaná hudebnímu průmyslu v nejširším měřítku. pozn.: Kozel) . Jen já a můj technik Scott jsme projeli celou Kalifornii v mém teréňáku a snažili se...nevím...snažili jsme se ztratit, řekl bych. Polovina předělaných písní, půlka MH songů, vše akusticky, bez setlistu, dělali jsme to tak, jak to zrovna přišlo. Poslední show jsem odehrál v Hollywoodu a bylo to opravdu, opravdu super. Užíval jsem si to, vyprávěl příběhy, smál se, což je dost těžké v době, kdy visíte na některých lidech; byla to kurevská terapie.

Musím to udělat. Musím vyzvat sám sebe, vypadnout a odehrát pár koncertů, opustit pohodlí kolem sebe a zatřepat se sebou, být sám, závislý jen na sobě. V tuto chvíli nejsem šťastný, musím přijít na to, jak ze sebe tenhle shit dostat. Musím znovu najít ten oheň, inspiraci nebo, vlastně ani nevím, co přesně hledám. Něco z čeho bych cítil, že mi to může pomoci nalézt tu správnou součástku. Je to nejzajímavější věc, o které v poslední době přemýšlím.

HE IS LEGEND

Pobaven těmito kluky, načerpal jsem o nich víc informací. Myslím, že začali pěkně zostra svým prvním albem, předělávkami AP, obálky AP (Alternative Press), karate předvádějící hardcore děcka na jejich show, a pak se pokusili o změnu na své druhé desce, rozešli se s dřívějším producentem, s kterým to nejspíš z nějakého důvodu nefungovalo a pak tu byl velký odpor od notoricky nekolegiální křesťanské hardcore/metalové scény (ironické), kterou humorně interpretovali ve svém videoklipu k Attack Of The Dungeon Witch.


Následně, stejně jako mnoho kapel před nimi, tváří v tvář možnosti, že nebudou mít fanouškovskou základnu, napsali album, které bylo jen pro vlastní zábavu a pro nikoho jiného. Šli do sebe a srali na to, zda se budou "scéně" jakkoli líbit a udělali To Hates You, mistrovské to dílo.

Teď asi romantizuji některé části jejich příběhu, ale budiž, prostě nedokáži říct jak moc tuhle kapelu miluju. Moji synové Zander a Wyatts milují tuhle skupinu, kruci, dokonce i Genevra má ráda několik písní a to se jí líbí máloco z dnešního rocku. Ale dokonce po tom všem to bohužel neklaplo, staří fanoušci je opustili, noví se neobjevili a v roce 2011 kapela odešla na odpočinek. Zatraceně, na YouTubu má To Hates You tak nízkou sledovanost, že je to zločin, ZLOČIN ŘÍKÁM! Slyšel jsem, že se nedávno dali zase dohromady a během víkendů a prázdnin hrají po místních klubech. Doufám, že se jim podaří udržet naživu, RÁD bych je viděl.

Pro mě však je jejich příběh tím, co je na hudbě správné, je to síla hudby, která žije navždy buď předávána ústy, prostřednictvím lidí šířícím alba kolem sebe nebo prostřednictvím tohoto světa on-line (díky kurva, že jsou na Spotify). Možná pro ně nebyl správný čas, možná to nebyl správný okamžik, ale tyhle kapely udržují hudbu v pohybu, dodávají vzrušení a rvou hlavu. Aspoň z mého pohledu.

Rád bych poděkoval MetalSucks.net za vydání těchto dvou velkých článků:


PROTEST THE HERO

Gratuluji jedné z mých oblíbených skupin, PROTEST THE HERO, za získání 227 000 dolarů na nahrání alba za prvních 6 dní fungování sbírky (100 000 získali jen za první den!) na bázi platformy Kickstarter nazvané Indigogo. Skvělé! Zájemci navštivte tuto stránku: 

NAMM

Když mluvíme o NAMM, Phil a já tam letos budeme. Phil bude mít autogramiádu ve stánku Jacksonu v sobotu ve dvě odpoledne, Phil a já budeme ve stánku EMG v sobotu v 11 dopoledne a já v pátek ve 4 odpoledne budu hrát malý akustický set v patře ve stánku Epiphone.

Doufám, že se s některými z vás potkám!

Žádné komentáře:

Okomentovat