Blogger Widgets

pondělí 11. března 2013

Nové info o návratu Howarda Jonese


Nedávno jsme přinesli malý článeček s informací, že ex-zpěvák KILLSWITCH ENGAGE, Howard Jones, podle všeho našel své nové působiště. Neobjevily se prakticky žádné detaily, nicméně se pomalu začínají objevovat náznaky toho, co nás čeká. Kapelu dali dohromady Francesco Artusato (ALL SHALL PERISH) a John Sankey (DEVOLVED). Abych se nemotal pořád dokola, tady je poměrně čerstvá tisková zpráva:

Kapela - jejíž jméno bude brzy odhaleno - se zrodila z tvůrčích dovedností Artusata a Sankeyho a vede za hranice jejich zázemí extrémního metalu. Tito dva napsali víc než tucet písní ještě předtím než se pokusili získat zpěváka. "Nebyli jsme si jistí, jestli bude mít Howard zájem," říká Sankey. "Ale jakmile bývalý frontman KILLSWITCH ENGAGE dostal materiál, představa ideálu se začala naplňovat."

Během konečného spojení v Los Angeles v posledních měsících roku 2012 se začal projevovat velmi charakteristický zvuk. "Od kostrbatých hudebních nápadů se to začalo měnit do něčeho, co nejednou předčilo naše očekávání," říká Jones. "Z něčeho, o čemž jsme uvažovali jako o zábavě, se to těžce změnilo v cosi skutečného." Během nahrávání počátkem roku 2013 s producentem a bývalým kytaristou MACHINE HEAD, Loganem Maderem (GOJIRA, FEAR FACTORY) se nápady přetavovaly do něčeho, co žárný ze členů kapely nikdy neočekával. "Naprosto se to odklonilo od toho, čím jsem znám," říká Artusato. "Nezaměřoval jsem se na technické kytarové pasáže (i když mám pořád rád tento aspekt psaní), ale na jednoduché psaní toho, co jsem pro každou jednotlivou skladbu cítil jako nejlepší."

"Je to pro mě jiný hudební styl," komentuje Jones. "Je to tvrdé jako cokoli jiného, s čím je každý z nás spojován, ale dodal jsem k tomu několik různých věcí, které lidi nebudou čekat. Zpíval jsem téměř celý svůj život. Být ve společném prostředí s tak dobrými skladateli a muzikanty, jací byli v mých bývalých kapelách, mi velmi pomohlo stát se tím, kým jsem nyní."

Pořád je v tom dost tajemství, ale rozhodně bych řekl, že se máme na co těšit. Už aby vycházely první ochutnávky.

2 komentáře:

  1. To by me teda zajimalo,co byl pravy duvod odchodu od Kilswitch...??kazdopadne je moc fajn,ze je zpatky a jsem moooc zvedavy na to tajemstvi...)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud si dobře pamatuju, tak Howard odešel sám kvůli zdravotním problémům způsobenejm cukrovkou...možná se cejtí líp nebo je za tím něco jinýho. Každopádně i já su rád, že se vrací=o)

    OdpovědětVymazat