Blogger Widgets

čtvrtek 7. března 2013

Návrat Howarda Jonese


Jistě znáte Howarda z jeho působení v metalcorové partě KILLSWITH ENGAGE. Pro mě osobně je to osoba, která mě vtáhla do víru metalcoru, protože jeho vokál a způsob pěveckého projevu mne vskutku uchvátil. Ke zmíněné kapele se po jeho odchodu vrátil Jesse Leach, což také slibuje další skvělou budoucnost skupiny. Ale říkal jsem si "Kde je Howard?" "I když je nemocný, přece nepustí muziku?" 

Na svém facebookovém profilu v sekci "O mně" zveřejnil Mike Gitter, někdejší pracovník Roadrunner Records, který má na svědomí i objevení a následnou smlouvu s kapelou KILLSWITCH ENGAGE, toto:


Bohužel to nevypadá, že by se vrátil ke kapele BLOOD HAS BEEN SHED a pokusil se ji znovu nastartovat. Nicméně se zdá, že Jones se dává dohromady se členy ALL SHALL PERISH a DEVOLVED za účelem vzniku nové kapely. Když k tomu připočítáte ještě jeho nedávné vystoupení v rámci show k vydání hry Metal Gear Rising, člověk by mohl nabýt dojmu, že se Howard Jones pomalu chystá na comeback v plném rozsahu. 

Je pravda, že víc konkrétních informací v tuto chvíli k dispozici není, nicméně se to dá považovat za velmi dobrou zprávu, protože Howardův vokál mi vážně chybí.

Žádné komentáře:

Okomentovat