Blogger Widgets

pátek 9. listopadu 2012

Avantasia je už v štúdiu 2

Tobias Sammet nás v minulej novinke nechal pekne hladných po ďalších informáciách. Sľúbil, že sa odteraz bude hlásiť častejšie, a tak sa nám znovu prihovára vo videu zo štúdia. Odhaľuje meno bubeníka a dokonca máme možnosť počuť úryvok z piesne z pripravovaného albumu!

UPDATE: Vieme, ktorý z vokalistov, spolupracujúcich s Avantasiou už dlhšiu dobu, na novom albume spievať nebude!

Bubeníkom je bicman z Uriah Heep, Russell Gilbrook. Ako Tobi hovorí:
"Russell je bombový bubeník, ozajstná atómová elektráreň! Keď mi Eric Singer ukázal svoj plán na rok 2012, zistil som ako veľmi bude zamestnaný s Kiss. Bolo mi jasné, že musím nájsť iného bubeníka. Tak som sa aspoň pokúsil urobiť z núdze cnosť a pridať novú Avantasii novú príchuť. Spomenul som si, ako som videl Uriah Heep pár rokov dozadu, a ako na mňa zapôsobil spôsob ktorým bubeník doslova týral tú úbohú malinkú sadu bicích údermi hodnými monštra, pričom dokázal stále udržať dynamiku a rytmus. Vedel som, že ak budem raz potrebovať bubeníka, budem sa snažiť spolupracovať s týmto chlapíkom. Teraz, po tom, čo bolo dokončené nahrávanie, viem, že som urobil správne rozhodnutie. Keď si pozriete krátke video, budete súhlasiť. Russell je monštrum a bicie znejú úžasne. Takisto štúdio musí mať tú najlepšiu nahrávaciu miestnosť pre bicie v akej som kedy bol. Predchádzajúci klienti ako Roger Whittaker, Truck Stop, Rammstein, Sarah Brightman a Wildecker Herzbuben dobre vedeli prečo práve Vox-Klangstudio… Som mimoriadne spokojný!"
Spomínané video si môžete pozrieť nižšie. Vo videu neodzneli žiadne dôležité informácie, ktoré by bolo treba preložiť, takže si plne vychutnajte ukážku piesne a ukážku Russellových schopností.



UPDATE:
Podľa magazínu Sweden Rock Magazine sa na ďalšom albume ani na plánovanej tour v roku 2013 nezúčastní spevák, ktorý bol súčasťou Avantasie posledné tri albumy. Mnohí si pochvaľovali aj jeho živé vystúpenia s Avantasiou. Dotyčným je Jorn Lande.

Žádné komentáře:

Okomentovat