Blogger Widgets

sobota 27. října 2012

Avantasia je už v štúdiu

Ako sme Vás informavali, Tobias Sammet sa rozhodol neukončiť svoj projekt Avantasia, ale vydať ďalší album v znamení prvých dvoch, aspoň čo sa jeho slov týka. Teraz sa nám na jeho stránkach prihovára z hotela v meste Bendestorf, kde bude nahrávať svoj nový počin...

UPDATE: poznáme prvých dvoch spevákov, ktorý potvrdili účasť na novom albume.

Tobi plánuje dosku vydať na jar roku 2013 a okrem videa na svojich stránkach prináša aj tento krátky monológ:

"Nový materiál znie veľmi čerstvo a moderne, no aj napriek tomu je stále cítiť starú dobrú atmosféru Avantasie. Znovu sa bude jednať o nezvyčajný čarovný príbeh. Náš posledný počin bol náš najúspešnejší a myslím si, že tomu bolo tak, pretože bol od srdca. To je jediná osvedčená cesta, ktorej sa chcem držať. Snažil som sa odložiť všetky očakávania bokom a namiesto toho urobiť úplne nevhodný, nemoderný a dokonca prehnaný kus umenia. Tak ako tak, cítim sa ako doma, keď sa do týchto melódií, zborov a gitár započúvam. Práve som hovoril s Michaelom Kiskem a on povedal, že materiál mu veľmi pripomína klasickú Avantasiu v starom dobrom štýle Keeperov. Ako veľkému obdivovateľovi mi to príde dokonca vzrušujúce - kruh sa uzatvára! Mne osobne je neľahké opísať nový materiál slovami. Mal som a stále mám toľko nápadov, že som sa musel začať krotiť. Inak by album bol príliš dlhý a tentokrát by som sa radšej vyhol dvojitému albumu. Aj tak som veľmi vzrušený a myslel som si, že Vám porozprávam, ako veľmi. Od teraz sa posnažím dávať viac noviniek na web.

Zdraví Tobi"
Dúfajme, že nový album sa nebude podobať prvotinám len v textoch, pretože fanúšikovia očakávajú hlavne muzikálny návrat ku koreňom. Kiskeho slová vyznievajú dosť komicky, ale na jeho vystupovanie by si už každý mohol zvyknúť. Vzbudzovanie prílišnej nedočkavosti fanúšikov v podobe rečí o ohromnom množstve materiálu, ktorý sa bude ťažko vtesnávať na jedno CD, mi nepríde ako vhodná myšlienka. Stačí sa pozrieť na nedávno vydané album od Wintersun, ktorý fanúšikovia neprijali úplne najlepšie, práve vďaka prechvaľovaniu. Prikladám spomínané video, z ktorého vyberiem zaujímavé fakty:
- Tobi mal nehodu, pri ktorej si zlomil nos, ale už je znova pripravený spievať
- momentálne je v hotelovej izbe v meste zvanom Bendestorf, kde sa nachádza štúdio, v ktorom už onedlho začne nahrávanie nového albumu - hlavne nahrávanie bicích
- zmienka o tom, že najmä bubeník, ktorého nechcel spomenúť, nahráva tieto linky bicích je dosť zaujímavá a naznačuje nám, že na niektoré časti piesní bude použitý automat
- producent Sascha Paeth by mal prísť neskôr v ten deň a spolu by si mali ešte prejsť nejaké veci
- ďalší deň by sa malo začať nahrávanie bicích
- plánuje ďalšie videá, aby nám ukázal štúdio, prácu v ňom a udržal nás dobre informavaných

Máme sa na čo tešiť!


UPDATE:
V rozhovore pre stránku michael-kiske.de sa Michael Kiske zdôveril s tým, že na novom albume odspieva tri alebo štyri piesne. Aj keď bolo každému jasné, že Michael tam bude, tak mať to oficiálne potvrdené je vždy lepšie.
Ďalším spevákom, ktorý sa na doske ukáže, podľa francúzskeho magazínu Rock Hard je Bob Catley, ktorý sa takisto už účastnil na predošlých nahrávkach.

Žádné komentáře:

Okomentovat