Blogger Widgets

sobota 8. září 2012

Kdo namíchá novinku BULLET FOR MY VALENTINE?


Welšská metalcore parta BULLET FOR MY VALENTINE chystá na začátku nového roku 2013 vydat své čtvrté studiové album. A kdo, že jim bude dělat mix? Tou osobností je Chris Lord-Alge (DEFTONES, NICKELBACK, AVENGED SEVENFOLD). Frontman kapely, Matt Tuck, prostřednictvím svého účtu na Twitteru prohlásil: "Právě jsem dostal první mixy z našeho alba číslo čtyři, které dělal Chris Lord-Alge, NO TO MĚ POSER!!!!"

Tak pro jihoafrické Vioce Of Rock rádio nedávno řekl, že nahrávání nového CD kapely šlo lépe než předchozí počiny, zčásti díky zkušenostem ze spolupráce s uznávaným rockovým producentem Donem Gilmorem (LINKIN PARK, GOOD CHARLOTTE) na poslední desce Fever z roku 2010. "Pracovali jsme znovu s Donem Gilmorem na novém albu, které jsme zrovna dokončili," řekl Matt. "Pro mě je skutečně velký kompliment, že do toho příliš nezasahoval, protože na předchozím albu to dělal, a to mi otevřelo oči, jak psát jinak a přemýšlet o tom, jak věci zpomalit a neomezit se jen na křik a rychlost jednoho milionu kilometrů za hodinu. To není nutné, vážně. Takhle už jsme to dělali. Takže na této nahrávce jen seděl a nechal mě dělat, co jsem chtěl, aniž by do toho moc zasahoval, což je pro mě, jak znám Dona, velký kompliment. Tudíž to znamená, že jsem udělal přímo své vlastní věci. Takže jo, rozhodně jsem kurevsky přilnul k tomuto albu. Vím, že bude ještě dlouho trvat, než bude venku a než někdo něco z toho uslyší, ale žil jsem s tím a vím, co to je, a věřte mi, že je to dobré."

Na otázku ohledně dlouhého trvání BULLET FOR MY VALENTINE a hudební progresi během let, Tuck odpověděl: "Rozhodně si myslím, že existujeme tak dlouho, protože jsme vytrvalí. Dělali jsme tohle osm let až doteď a stále jsme na vrcholu žebříčku...stále jsme na vrcholu stromu našeho žánru hudby.  Myslím, že se nikdo vážně nesnažil, aby nás sundal. Takže jsme na albu Fever trochu ubrali plyn a na nově nahrané desce jsme to udělali znovu - ne snad proto, že bychom si mysleli, že lidé nechtějí slyšet tvrdou muziku, vlastně jsme to udělali tvrdší tím, že jsme to zpomalili. A jak se říká: ´míň je někdy víc´. jako u ´černého alba´ METALLICY, nemusíte o tom nutně říct, že je to tvrdá deska, ale zvuk to je kurva těžký a je to velké a zní to nadčasově, právě kvůli tomu. Není to rychlost světla - je to velké, těžké a nahlas. Nesnažíme se vytvořit ´černé album´, jen jsme se snažili trochu inspirovat touto teorií zpomalování, čímž jsme do toho dali méně technických kousků a koncentrovali se na vokály a maso i kosti songů."

1 komentář: