Blogger Widgets

středa 1. srpna 2012

Zemřel kytarista kapely DOGBANE


Bohužel léto není pouze o festivalech, nových klipech, množství rozhovorů a jiných dobrých a příjemných zpráv. V úterý 30. července odešel do hudebního nebe další z muzikantů.

Label vydal následující prohlášení: "Včera okolo 4 hodiny odpoledne jsem letěl do D.C. z letiště JFK; seděl jsem v letadle a četl si kopii chystaného vydání časopisu Decibel se článkem o DOGBANE. Když jsem přistál, myslel jsem, že mě čeká ještě jeden let a pak budu doma, budu se moci vrátit ke svému stereotypu a odpočinu si. Během mého mezipřistání mi volal kytarista DOGBANE Mitch Allred a informoval mě, že druhý kytarista kapely, David Ellenburg, zemřel ten den po čtvrté odpoledne.

Mou mysl začaly zaplavovat miliony myšlenek; myšlenky o Davidovi, kapele, budoucnosti, a jak nespravedlivý je život, že tento muž, který tak moc chtěl, aby lidé poslouchali jeho hudbu, že to vše najednou utichlo.

Znal jsem Davida asi něco přes rok, ale za tu krátkou dobu se stal mým přítelem. Byl to ten typ člověka, který na vás dělal dojem, že ho znáte léta. David byl jedním z nejmilejších, nejskromnějších a hlavně nejpohodovějších kluků, jaké jsem měl to potěšení poznat. Mnoho nocí bychom se mohli bavit o hudbě a jeho touze dostat jeho kapelu k více lidem. A podpora a povzbuzení, jaké dal mně a labelu, pro mě znamená tolik, že mu to nikdy nezapomenu." - J. Golden

Samozřejmě, že se ke smutné události ozvala i samotná kapela: "S hlubokým smutkem a těžkými srdci oznamujeme, že kytarista DOGBANE? David Ellenburg. Dave zemřel pokojně, obklopen rodinou a nejbližšími přátel v pondělí 30. července na komplikace s těžkou mrtvicí, kterou prodělal minulý týden. Dave byl mnohými pro mnohé, byl manželem, otcem a tvořivou silou DOGBANE. Nejdůležitější ale je, že byl naším přítelem. Nikdy méně. DOGBANE bude nakonec i nadále tvořit v jeho památce, což si myslíme, že by si sám přál. Žádáme všechny, aby prosím respektovali soukromí rodiny i kapely, kteří se snaží vyrovnat se ztrátou v této těžkých chvílích."

DOGBANE je americká heavy/doom metalová kapela ze Severní Karolíny. Na svém kontě má pouze debutové album z roku 2011 nazvané Residual Alcatraz. Album vyšlo u labelu Heaven and Hell Records, kde pracuje i Golden, jehož vyjádření ke smutné události je výše. 

Členové jsou:
Kevin Davis - baskytara
Jerry Cloer - bicí
David Ellenburg - kytara
Mitch Allred - kytara
Jeff Neal - zpěv

David Ellenburg zemřel ve věku 47 let. RIP.

Žádné komentáře:

Okomentovat