Blogger Widgets

čtvrtek 2. srpna 2012

Ve věku 41 let zemřel frontman NO USE FOR A NAME


Frontman punkrockové party NO USE FOR A NAME Tony Sly zemřel ve věku 41 let. V kapele působil od roku 1989 až do své smrti 31. července.

Tony Sly se k punkrockové kapele připojil z Jižní Kalifornie připojil v roce 1989, kdy nahradil původního zpěváka Johna Meyera, a je uváděn jako frontman na všech devíti albech NO USE FOR A NAME. Všechny řadové desky nebo její reedice vyšly u Fat Wreck Records, které vlastní frontman NOFX Fat Mike.


Fat Wreck Records na své oficiální webové stránce ke Slyově smrti vydali následující: "Je to s velkou lítostí, že se musíme rozloučit s Tony Slyem z NO USE FOR A NAME. Zprávu o jeho smrti jsme obdrželi dnes a jsme z ní zdrceni. Ztratili jsme neuvěřitelný talent, přítele a otce - jednoho z opravdových velikánů." Poměrně samotářský a tichý Fat Mike přidal na stránkách Fat Wreck i své vyjádření: "Jeden z mých nejlepších přátel a oblíbených skladatelů písní odešel příliš brzy. Tony, budeš mi velmi chybět."

Baskytarista NO USE FOR A NAME Matt Riddle zveřejnil na facebookovém profilu kapely následující prohlášení:

"ahoj všichni.

tady Matt z NO USE FOR A NAME.

za ta léta jsem se naučil, že neexistuje správný způsob, jak o této věci mluvit. tak trochu jsem doufal, že se to už kvůli jeho rodině, nedostane trochu později než teď. Vidím, že se ta zpráva dostala ven asi dost rychle. takže chci vám všem osobně říct, že až dnes ráno jsem se dozvěděl, že tony včera zemřel. ještě neznám všechny detaily, ale nemyslím si, že jsou důležité. důležité je, že jsem ztratil velkého přítele a vy velkého skladatele. hrál jsem s ním 15 let? 16? ještě jsem to nevstřebal. byl jsem na telefonu celý den s jeho přáteli a rodinou. bojím se hlavně o jeho ženu a děti. věděl jsem, že tonymu je dobře a že by rozhodně chtěl vám poděkovat za veškerou lásku a podporu jak pro NO USE, tak jeho sólovou dráhu. pokud to nezní jako profesionální prohlášení, pak je to proto, že jím není. je to jen má ventilace a chtěl jsem ji sdělit osobně.

matt riddle
NO USE FOR A NAME."

Nemá cenu počítat kolikátý je Tony Sly v tomto roce, který nás předčasně opustil. Buďme vděčni za hudbu, kterou po sobě zanechal a přejme mu všechno nejlepší ať už je kdekoli. RIP HMH

Žádné komentáře:

Okomentovat