Blogger Widgets

pondělí 6. srpna 2012

Randy Blythe vydal oficiální prohlášení ke svému případu


Zpěvák LAMB OF GOD byl minulý týden propuštěn z vazby a okamžitě využil příležitosti odletět domů ve státě Virginia. Snad také posekal trávník, na kterýžto úkon se podle jednoho našeho bulváru těšil. Ať posekal nebo ne, rozhodně vydal slíbené prohlášení, které si můžete přečíst po rozkliknutí příspěvku.

"Zdravím. Tady D. Randall Blythe ze svého milovaného rodného města Richmond, VA ve Spojených státech amerických. Nedávno jsem byl po více než měsíci vězení propuštěn na kauci z Pankrácké věznice v Praze v České republice. Nyní, když jsem v tuto chvíli venku, chtěl bych říci pár věcí.

1. Když jsem byl ve vězení, měl jsem minimální ponětí o tom, jak je na můj případ pohlíženo mimo Českou republiku. Mým právníkem mi bylo řečeno, že jsem měl hodně podpory od kolegů z hudebního průmyslu, mého rodného města, fanoušků a samozřejmě rodiny. Nemohu dostatečně vyjádřit, jak moc to na mě emočně zapůsobilo číst si to nebo dokonce vypočítat hlasy, které volaly na můj účet. Od legend v mé hudební komunitě po fanoušky po celém světě, a dokonce lidé, kteří do té doby nevěděli o mé existenci, ale sympatizovali se mnou. Jsem opravdu potěšen. Nemohu dostatečně poděkovat za vaše myšlenky a modlitby. Především bych chtěl poděkovat lidem z Richmondu ve Virginii za to, že za mnou stájí. Za posledních 48 hodin, co jsem byl doma, mě mnoho lidí, se kterými jsem se dříve nesetkal, zastavovalo, zamávalo a usmálo se na mě, když jsem prošel, nebo pozdravilo v restauraci. Všichni říkali: ´Jsme rádi, že jste doma, Randy.´ Díky vám jsem pyšný a hrdý, že můžu Richmond nazývat svým domovem.

2. Chtěl bych prohlásit, že během svého pobytu ve věznici na Pankráci, jsem nebyl jakkoli zneužíván ať ze strany autorit, nebo spoluvězňů. Ani se mnou nebylo zacházeno s jakoukoli zvláštní péčí, byl jsem na stejné úrovni se všemi ostatními - nenechte se mýlit, bylo to vězení, ne nějaká rehabilitační tv show celebrit. Ale bylo se mnou zacházeno spravedlivě od strážců a laskavě od spoluvězňů. Lidé po celém světě umírají hlady. Muži a ženy přicházejí denně o životy na Blízkém Východě a v dalších válkou poničených oblastech. Měl jsem jídlo, oblečení, přístřeší, a nikdo se mě nesnažil zabít. Nemůžu si stěžovat na krátké pobytí ve vězení, zatímco mnoho lidí jinde každý den bojuje o přežití. 

3. Pokud to nebude nezbytné, pak se DOSTAVÍM do Prahy, abych stanul před soudem. I když jsem přesvědčen o své 100% nevině, NEBUDU se skrývat ve Spojených státech, kde jsem v bezpečí před vydáním a případným trestním stíháním. Jak to napíši, rodina fanouška mé kapely trpí nepopsatelně tragickou ztrátou dítěte. Musí se vypořádat s neustále se měnícími mediálními zprávami o okolnostech jeho smrti. Jsem obviněn z úmyslného ublížení na zdraví s následkem smrti. I když považuji obvinění proti mě za absurdní a nepodložená, můj názor se nemění. Obvinění existuje, ale pro rodinu tohoto mladého muže otázky zůstávají. Nejhorší možná bolest zůstává. Mezi fanoušky naší kapely je docela známo, že jsem také kdysi ztratil dítě. Já, bohužel, velmi dobře vím, jaká je jejich bolest. Proto také velmi dobře vím, že v době jejich smutku, tato rodina potřebuje a zaslouží si nějaké odpovědi a ne mediální exploze sledující obviněného vraha jejich syna, který se jako zbabělec schovává někde tisíce kilometrů daleko, zatímco tato rodina trpí. Jsem muž. Byl jsem vychován, abych se svým problémům stavěl tváří v tvář a neutíkal od nich jako nedůtklivé dítě. Já doufám, že bude spravedlnosti učiněno za dost, a rodina Daniela N. obdrží rozhodnutí, které jim dodá potřebné k ulehčení hojení této rány. Pociťuji VELMI SILNĚ, že by to ode mne jako dospělého bylo jak nezodpovědné, tak nemorální, kdybych se nevrátil do Prahy, pokud budu předvolán. Není to o penězích na kauci. Je to o mladém muži, který přišel o život. Budu jednat se ctí a budu v této věci bojovat o očištění svého jména. Děkuji, že jste si toto přečetli a přeji vám všem mír."

Žádné komentáře:

Okomentovat