Blogger Widgets

neděle 26. srpna 2012

IN FLAMES nepřemýšlí o novém albu na příští rok


Věřím, že nadpis zní nicneříkajícně a vlastně ani není nikterak překvapující. Ale daný závěr vychází z rozhovoru, který proběhl během kanadského festivalu Heavy MTL mezi zpěvákem Andersem Fridenem a Mitchem Lafonem z PureGrainAudio. A na co, že se ho ptal? Pár Andersových slov níže.

Mitch se Anderse zeptal, zda už přemýšlel o psaní nového materiálu, jež naváže na loňskou desku Sounds Of A Playground Fading nebo jestli bude kapela pokračovat v koncertování na podporu posledního alba. Anders k tomu řekl, že "nejspíš budeme celý příští rok pokračovat v turné a pak popřemýšlíme o tom, co bude dál. Chci říct, že v hlavách už nějaké věci máme, ale samotný proces psaní je něco, s čím začneme až po turné; potřebujeme se na to zcela zaměřit. Věc se má tak, že sice máte hodně volného času, skutečně, když jste na cestách, ale nedokážeme se soustředit; nevím, co to s námi je. Kolem vás je tolik věcí, které rozptylují. Raději bych šel ven a dal si dobré jídlo a dobré pivo než seděl u počítače a nahrával. Dělám si své vlastní věci - mám profesionální výbavu, mám malé, malinké klávesy, na které můžu hrát....a taky to dělám. A taky píšu, ale v podstatě jen pro sebe, abych si udržel zdravý rozum. Ale popravdě, jako IN FLAMES, hudebně, potřebujeme trochu relaxovat a pak o tom začneme přemýšlet."

Na téma, zda je pro kapely jako IN FLAMES stále důležité vydávat dlouhohrající alba jako protiklad k vydávaným singlům a EP, frontman řekl: "Pro mě naprosto. Přemýšlím o formátu alba. A myslím, že dnes je to důležitější než kdy dřív, když je tak snadné vydat singl a malé hudební fragmenty a pustit to ven. Myslím, že je stále důležité mít tento pocit. Možná, že dnešní dorůstající generace to tak necítí, ale já jsem ve svém myšlení oldschool - jsem na to zvyklý, jsem zvyklý na vinyl, CD formát jsem příliš nemiloval, protože na něm bylo tak snadné přeskakovat hudbu - dokonce i když mám rád asi milion cédéček. Ale jsem týpek, který má raději alba jako taková."

Žádné komentáře:

Okomentovat