Blogger Widgets

úterý 7. srpna 2012

Členové 5FDP, NONPOINT a IN THIS MOMENT spojí síly v novém projektu


Pokud máte rádi, když se známá jména spojí v superkapelu, pak by vás sestava MY ACUMEN mohla zajímat.

Podle Hollywood Music totiž bývalý basák FIVE FINGER DEATH PUNCH Matt Snell spojil síly s kytaristy Zachem Broderickem (NONPOINT, ATTIKA 7) a Darellem Robertsem (FIVE FINGER DEATH PUNCH, W.A.S.P) a bubeníkem Jeffem Fabbem (IN THIS MOMENT, JAMES DURBIN) v zbrusu nové kapele MY ACUMEN. Skupina v současné době hledá "prvotřídního zpěváka" a nabídky zájemců přijímá na skylynemedia@gmail.com.

Pokud vás zajímá, jak se MY ACUMEN dali dohromady, Snell k tomu řekl: "V podstatě jsem si po DEATH PUNCH vzal rok volna a prostě to pověsil na hřebík a udělal si přestávku. Pak jsem chtěl začít nový projekt, tak jsem kontaktoval Zacha Brodericka z NONPOINT. Je to můj starý přítel a je stejně jako já ze Chicaga. A ukázalo se, že když jsem byl připraven začít pracovat na nové hudbě, byl k dispozici, takže přišel a začali jsme psát. Psali jsme jako šílení a napsali jsme spolu asi dvacet celých písní. Mám doma studio; pasoval jsem se do role technického instruktora, takže jsem dělal doma všechnu tuhle práci. Pak jsme chtěli dostat do projektu více lidí, tak jsme získali Darella Robertse, původního kytaristu FIVE FINGER DEATH PUNCH, aby na tom zahrál některé věci a Jeffa Fabba, bubeníka IN THIS MOMENT."

Na otázku, aby popsal atmosféru a zvuk nové kapely, Snell odpověděl: "Je to konečný souhrn všech kapel, ve kterých jsme všichni působili. Je v tom hodně z DEATH PUNCH, je v tom hodně z dalších kapel, kde jsem byl, je v tom hodně vlivů z NONPOINT, věcí od Darella a W.A.S.P., a Jeffova bubnování a také všeho, co jsme do toho dali. Takže je v tom atmosféra SOULFLY na těžší bázi DISTURBED a všech kapel, v kterých jsme byli, tudíž je to tvrdé, ale v žádném případě death metalové album. Je to fakt dobré, rockové, opravdu se nám to líbí a jsme na to hrdí."

K tématu, co MY ACUMEN hledají ve zpěvákovi: "Několikrát jsme diskutovali, jestli by nebylo úžasné najít nové čerstvé talenty, na které by jste nenarazili, pokud si nenajdete cestu, jak se s nimi zkontaktovat? Venku je spoustu skvělých talentovaných lidí, ale jak s nimi navázat kontakt? Už dávno jsme mluvili o tom, co hledáme, a všichni se soustředíme na to, abychom našli zpěváka, jehož zpěv nás nakope do prdele. Je nám jedno, jestli jsi vysoký, malý, tlustý, hubený, černý, bílý. Je mi to jedno. Nemám žádný seznam požadavků, který musíte splnit, abyste byli v mé kapele. Takhle to není. Chceme někoho, kdo touží být v tomto projektu a má nadšení pro věc. Každý je teď spokojen se svým místem v životě, každý je šťastný a v dobrém prostředí...My hledáme osobu, která je hladová a chce to dělat. To je to, po čem se pídíme. Není to pro nás vedlejší projekt, ale kapela, kterou dáváme dohromady. Jsme velmi otevření pro to, abyste nám ukázali, jak zpíváte. Nehledáme screamera. Veškerý screaming zvládnu sám. Dokážete zpívat jako Chris Cornell nebo SHINEDOWN či podobně?"

1 komentář: