Blogger Widgets

sobota 12. května 2012

Phil Anselmo o sólovém projektu a znovu sjednocení PANTERY


Tentokrát nebudeme publikovat kompletní rozhovor s Philem Anselmem. Ale za zmínku rozhodně stojí pár výňatků z rozhovoru, který během týdne proběhl v rádiu 93X z amerického města Minneapolis. Tak hezké čtení přeji:

Ohledně zvěstí o znovu sjednocení kapely PANTERA s Zakkem Wyldem u kytary místo tragicky zesnulého "Dimebaga" Darella Abbotta:

"Je dobré, že se o tom tolik mluví....Řeknu toto: Je mnoho věcí, které by se musely stát, aby k tomu mohlo dojít. Vince (bývalý bubeník PANTERY a bratr Dimebaga, Vinnie Paul Abbott) a já bychom si museli sednout a rozsekat několik věcí. Ještě jsem k tomu neměl příležitost. Rex (Brown, bývalý baskytarista PANTERY) a já jsme stále v blízkém kontaktu - mluvíme, podporujeme se navzájem v hudbě, jsme bratří, a tak vůbec všechno. Nicméně, diskuze s Vinniem Paulem neproběhla. Je to jeho nynější volba a já mu jeho postoj vyvracet nebudu - je svým vlastním pánem, má svou vlastní mysl - ale já k tomu říkám: mé dveře jsou doširoka otevřené. Život je příliš krátký, kámo."

K myšlence o návratu na stage a vidět fanoušky PANTERY šílet z hudby skupiny:

"Samozřejmě, když se na to díváte takhle, a jen ten pocit toho rauše, hraní skladeb a vidina jednotlivých reakcí fanoušků, to by bylo....WOW, něco kosmického, přinejmenším."

Ohledně připravované sólo desky:

"Ano, mám sólovou nahrávku, která je namíchaná, nastopovaná a všechny ty věci. Všechno, co chci udělat, je vrátit se a ještě jednou projít mixem a pak to sakra zvládnout. Byl bych moc rád, aby to bylo venku na konci tohoto roku, ale pokud se to nestane, protože za A) jistě, re-edice Vulgar Display Of Power; chci tomu dát čas na rozdýchání; a pak za B) (nové EP) DOWN; chci tomu dát trochu času na rozdýchání. Pokud se to nepodaří do konce roku, mohl bych tuhle věc vydat brzy, brzy, brzy na začátku roku dalšího."

"Napsal jsem každičkou notu nahrávky. Napsal jsem každou skladbu. Abych řekl pravdu, jsem kreativní kytarista. Nejsem technicky skvělý kytarista. Taky jsme napsal riffy pro PANTERU. Napíšu riff, ale když ho dostane do ruky kluk jako Dimebag, zní to úplně jinak a asi o zhruba 99 až 100 líp. Mám skvělého kytaristu jménem (Maziar) Marzi Montazeri (ex-SUPERJOINT RITUAL), kterého...vlastně, s Dimebagem se znali od poloviny nebo konce 80. let, a Marziho znám téměř stejně dlouho. A vážně, Dimebag...byl naprosto zabiják, zabiják, neuvěřitelný kytarista - všichni to víme - ale Dimebag projevoval Marzimu tolik respektu. Jen jsi seděl a sledoval tyhle dva kluky, jak společně jamují, nebo jen nechají mluvit kytary...Prostě měl tento úžasný vzájemný respekt ke každému. Takže jsme se já a Marzi sešli, a on je vážně popravčí, když tapuje pravou rukou a levačka trhá struny, je fakt skvělý kytarista. A kluk, který hraje na bicí u WARBEAST, José Manuel Gonzales, hraje na bicí i u mě. A na basu mi hraje místní kluk, jmenuje se Bennett Bartley. A vážně, chlape, jsem zorganizoval celou tuhle věc - moje slova, moje písničky - ale nechávám Marziho strkat prsty, abych tak řekl, do celé té zatracené věci. Fakt, kámo, je to asi - podle mého názoru - jedna z nejintenzivnějších věcí, které jsem kdy udělal. Co se mi na tom líbí je, že to nemůžeš šoupnout do jedné konkrétní pozice, ale je to tak extrémní, jak to jen může být. Nemůžu se dočkat, až chytím nějakou zpětnou vazbu s touhle věcičkou."

Pro ty z vás, kteří jsou na tom s jazykem lépe než já, je celý rozhovor na tomto odkazu:

2 komentáře: