Blogger Widgets

pondělí 23. dubna 2012

Shawn Crahan a jeho role v Ďáblově karnevalu


Téměř měsíc brouzdá nový muzikál režiséra Bousmana po amerických kinech a konečně se nám do ruky dostal  rozhovor s (pravděpodobně) nejvýraznější hercem, Shawnem "Clown" Crahanem. Tenhle výrazný týpek kapely SLIPKNOT již sice několik rozhovorů poskytl, ale má jazyková výbava není na takové úrovni, abych si troufal na videa=o) No, pojďme se podívat, co nám No. 6 pro NME řekl.

Bubeník představuje ve filmu roli nazvanou "The Tamer", který je vypravěčem příběhu tří lidí, jež našli nějakým způsobem cestu do karnevalu pořádaného ďáblem. Vedle Crahana zdobí muzikál i herečka Jessica Lowndes, Sean Patrick nebo Paul Servino Flannery.

Producenti filmu v současné době nejen doprovází film po Spojených státech, ale také aktivně shánějí peníze, protože Shawn odhalil, že podporovatelé filmu chtějí natočit celých 38 epizod!

V rozhovoru pro NME o své roli, Klaun řekl, že mu roli pomohl získat jeho dlouholetý přítel Sean Dermott a že režisér Darren Bousman mu nejdříve nabídl Hobo Klauna (hraje ho Ivan Moody), ale nakonec se rozhodl, že Shawn se lápe hodí pro roli The Tamera.

Na otázku, jak roli získal, herec/zpěvák/bubeník/producent/umělec (a kdo ví co ještě) odpověděl: "Mám kamaráda, Seana Dermotta, který pomohl Rossovi Robinsonovi s naší první nahrávkou. Já a on jsme se opravdu sblížili a dostal mě na koncert. S Darrenem už dříve, loni na Sonisphere a naprosto mě získal. Původně chtěl, abych hrál Hobo Klauna, ale poté, co mě viděl jako clowna, rozhodl se využít mě pro roli, která se jmenuje The Tamer."

A dodal: "Byl jsem mnohem šťastnější za tuto roli, protože existuje jediný zkurvený klaun na tomto světě, a to jsem já ve SLIPKNOT. Nechci zneuctít sám sebe nebo své umění žádnou napodobeninou. Není jiného herce, který by mohl hrát Clowna ve SLIPKNOT. Nikdo na celým posraným světě."

Nakonec řekl něco o svém podíle na filmu: "Jsem Satanův vymahač v pekle. Když jsem prvně dostal scénář do ruky, všiml jsem si, že má role nemluví, tak jsem se na to zeptal Darrena a ten řekl: ´Ty jsi spíš hrozivá postava´. Nebyl jsem si jistý jestli to znamená, že nedokážu hrát, ale doufám, že můžu. Jsem vlastně cosi za tebou. Používám násilí a vymáhám, když mě zavolá Satan; pokud se nedíváš, můžu se prosadit kdekoliv, možná dokonce v pekle."

1 komentář: