Blogger Widgets

čtvrtek 26. dubna 2012

Je reálná možnost, aby se SEPULTURA vrátila k původní sestavě?

CAVALERA CONSPIRACY
Tato otázka a spekulace s tím spojené visí ve vzduchu od chvíle, kdy Max Cavalera své brazilské dítě opustil. V novém rozhovoru se opět tato otázka otevřela. A jak se k této možnosti znovusjednocení SEPULTURY brazilský hudebník staví?


"Já jen čekám na to, co se stane," řekl pro Oregon Music News. "Pokud se to má stát, tak se to stane. Právě teď mám ale pocit, že se to nestane. Nepočítám s tím. Pokud se to stane, skvěle, byl bych nadšený a udělal bych to. Pokud se tak ale nestane, nevadí, jsem spokojený se SOULFLY, CAVALERA CONSPIRACY a projektem s Gregem - mám toho hodně."

K nové hudbě CAVALERA CONSPIRACY dodal: "Bude, ale mnohem později. Mám nový projekt, na kterém pracuji s Gregem Puciato z THE DILLINGER ESCAPE PLAN a je ve stylu NAILBOMB. Nebudeme dělat celé turné; uděláme jen tak pár koncertů. Vydáme nahrávku stejně jako s NAILBOMB - jen nahrávka s malou podporou a několika koncerty. CAVALERA přijde na řadu potom, takže neuvidíte novou nahrávku CAVALERA CONSPIRACY nejdříve do roku 2013."


2 komentáře: