Blogger Widgets

neděle 25. března 2012

Baskytarista Yves Huts opustil kapelu EPICA


Pokud jste měli Yvese v oblibě už ho nejspíš v sestavě EPICY neuvidíte. Kapela na svém profilu na Facebooku oznámila jeho odchod.


"Yves byl s námi od počátku a měl pro kapelu velkou hodnotu. Chceme mu poděkovat za jeho přínos pro slávu kapely a přejeme mu to nejlepší v jeho budoucí kariéře, ať už po hudební nebo jiné stránce. Nikdy nezapomene na dobré časy, které jsme společně prožili na cestách!


Lepší stránkou této věci je, že můžeme zároveň oznámit jeho nástupce. Povinnosti baskytaristy od nynějška nebude plnit nikdo jiný než Rob van Der Loo. Možná znáte Robertovu práci v kapelách MAYAN nebo DELAIN. Jsme přesvědčení o tom, že se k nám Rob hodí jako muzikant i jako člověk, a těšíme se na první vystoupení již příští týden."


Huts celou věc komentoval slovy: "013 je místem, kde jsme poprvé vystupovali s EPICOU a, téměř po deseti letech, to bude i poslední.


Odcházím z kapely, protože mám další pracovní příležitosti, které není možno zkombinovat se světovým turné kapely. Snažil jsem se tyto dva životy žít tak dlouho, jak to jen šlo, ale nakonec jsem si musel vybrat. Bylo to jedno z nejtěžších rozhodnutí v mém životě.


Dívám se na těchto 10 let s kapelou EPICA jako na uspokojení a obohacení o nové životní zkušenosti. Jako zakládající člen jsem hrdý na to, čeho jsme dosud dosáhli a věřím tomu, že budoucnost má pro kapelu nachystáno další spoustu skvělých věcí. 


Rád bych poděkoval kapele, týmu, fanouškům a všem, kteří se na těchto skvělých časech podíleli, a svému nástupci přeji hodně štěstí."


A postoj Roba van Der Loo: "Před několika dny jsem mluvil s Yvesem a on vzpomínal na dny, kdy EPICA byla stále doprovodem pro jednu z mých bývalých kapel. Tenkrát mě ani nenapadlo, že za dalších 10 let bych měl být jeho nástupcem...no, vlastně ani teď...ale jsem zatraceně pyšný!


Sdílel jsem pódium s lidmi z EPICY již téměř deset let a když jsem se loni stal členem kapely MAYAN, ještě víc nás to sblížilo. Takže stát se členem kapely EPICA cítím jako dobrou věc. Proto chci členům (včetně Yvese) a lidem okolo kapely projevit vděčnost za přijetí do rodiny!


Uvidíme se na cestě! Nenechám vás klesnout!"

EPICA 9. března v Evropě vydala své páté dlouhohrající album Requiem For The Indifferent (recenzi můžete najít na našem blogu) a o čtyři dny později v USA. V prvním týdnu prodeje se v Americe prodalo 4 800 kopií a obsadilo 104. příčku v žebříčku The Billboard Top 200.

Minulý měsíc kapela natočila videoklip k singlu Storm The Sorrow a tisková zpráva prozrazuje, že "to kapelu představí tak, jak jste ji nikdy předtím neviděli."

Žádné komentáře:

Okomentovat