Blogger Widgets

středa 6. února 2013

Soud s Randy Blythem: Den třetí


Soudní líčení, o kterém se bez nadsázky dá tvrdit, že je sledován v celém světě, pokračuje již třetím dnem. Nicméně ze soudní síně dnes mnoho informací internetem. Největší pozornost médií si vysloužil dnešní Randyho status na Instagramu, ve kterém se vyjádřil k negativním reakcím vůči České republice, jenž se díky internetu šíří velmi rychle. Zpěvák LAMB OF GOD zveřejnil následující:

"Četl jsem některé zprávy týkající se mého případu, a to mi věřte, řada z nich jsou nekorektní. Takový už je pochopitelně internet. Musíte mít na paměti, že jde o překlad, což je těžké, řada věcí uteče a čeština je těžký jazyk. Vyčkejme a uvidíme. Jako já musím čekat s tím, že zůstanu čestný, upřímný a po svém budu bojovat za pravdu. Také jsem slyšel o některých lidech, že by Česká republika potřebovala dostat za vyučenou, když říkali do ... s Českem apod. Je to velice smutný případ a není důvod mít vztek na lidi, které neznáte. Vůbec nejsem na Čechy naštvaný. Fanoušek mé kapely je mrtev, tak nad čím bych se měl vztekat? Jsem nevinný, ale jsem teď zároveň smutný. Nebýt smutný, to by bylo nelidské. Ale proč být naštvaný na Čechy? Proč být na ně naštvaný? Podívejte se na takový obrázek: matka pečuje o své dítě. A dítě sahá po něčem novém, směje se a honí se za hezkým obrázkem plujícím ve vzduchu. To se odehrává tady, jako kdekoliv jinde ve světě. Vidíte to?!?!? Život je nádherný. Doufám, že to brzy uvidíte."

Kromě tohoto přece jen něco z procesu, jenž probíhá za zavřenými dveřmi již třetím dnem, ven prosáklo. Včera, když vypovídali svědci obžaloby, jeden ze svědků vypověděl, že Blythe se choval během koncertu až nepřiměřeně agresivně. Viz odkaz

Dnes jeden svědek, kterého měl Blythe při vystoupení škrtit vypověděl: "Takové informace se objevily, ale já to jednoznačně odmítám. Chtěl jsem si pouze skočit z pódia. Zpěvák mě shodil na zem a chvíli mě tam držel. Pochopil jsem, že se mu moje přítomnost na pódiu nelíbí." Dále k tomu dodal, že Blythe měl na takovou reakci právo, protože dotyčný byl opilý a na pódium vylezl dvakrát.

I další svědkové, kteří dnes vypovídali, uvedli, že chování kapely a zpěváka nepovažovali za nijak vybočující ze standartu metalových akcí. Před soudem také dnes vypovídala tehdejší manažerka klubu Abaton, ve kterém se inkriminovaný koncert konal. Ta uvedla následující: "Po koncertě jsme se dozvěděli, že někdo volal záchranku, ale vůbec jsem nevěděla proč, my jsme nic neviděli. O tom, co se stalo, jsme se dozvěděli až později od policie."

Žádné komentáře:

Okomentovat