Blogger Widgets

pondělí 2. července 2012

Hvězdy MAYHEM FESTIVALU k zatčení Randyho Blythe


Frontman LAMB OF GOD Randy Blythe by měl být dnes propuštěn z vězení a to na kauci 4 miliony korun, zatím se tak však nestalo a kauce nedorazila. Zatčen byl minulou středu na letišti kvůli dvěma roky starému případu úmrtí fanouška. Šokující zpráva obletěla celý svět a nyní se k ní vyjádřili i hvězdy amerického MAYHEM FESTIVALU.

Chris Fehn (SLIPKNOT)"Když jsem ho viděl naposledy, opravdu se mu dařilo v jeho osobním životě. Přál bych si, aby se Randy z téhle hrozné situace co nejrychleji dostal."

Danny Worsnop (ASKING ALEXANDRIA)"Šílenost. Randy je dobrý chlap a rozhodně si nezaslouží, aby se s ním takhle jednalo. Nemyslím, že to byla jeho chyba a neměl by za to nést zodpovědnost. Je-li někdo na vině, tak ochranka, pokud ne, tak to posraně hloupé děcko, které se neumělo chovat."

Dave Lombardo (SLAYER) - Vidí obě strany příběhu a říká: "Neznám podrobnosti případu, ale není pro mě žádnou novinkou, když se fanoušci derou na jeviště. Udělal jsem si předpoklad toho, co se stalo. Kluk skáče na jeviště, Randy ho náhodně odtlačí nesprávným způsobem, kluk se udeří do hlavy a zemře cestou do nemocnice. Možná se to takhle stalo, nevím, ale s těmi děcky musíš zacházet jemně. Nemůžeš je prostě odstrčit z jeviště, mluvíme o výšce pět nebo šest stop nad zemí. Následuje tvrdý pád a jestli on šplhal po ochranném zábradlí, nebo tak něco, nikdy nevíte, na co narazí cestou dolů. Nevím, co mám přesně říct, ale vidím, co se děje."

Ben Savage (WHITECHAPEL) - Cítí s Blythem a doplňuje: "To je hrozné. Nevím. Někteří lidé jsou blázni, vylezou nahoru a snaží se vás chytit, to fakt není v pohodě.... mám na mysli Evropu, miluji to tam, ale pro mě, jako pro Američana, to je prostě jiný svět. Soucítím s ním, musí to být hrozné, trávit čas ve vězení v cizí zemi, kde nemluví vaším jazykem, nebo nechápou vaše hodnoty, které jsou dané vašim původem. Chci mu poslat nějaké pozitivní vibrace, protože jsem nerad, když se nachází v této situaci."

Žádné komentáře:

Okomentovat