Blogger Widgets

středa 13. června 2012

Kytarista Roger Sjunnesson o svém odchodu ze SONIC SYNDICATE


Ze švédské metalcorové (nebo chcete-li modern metalové) kapely SONIC SYNDICATE už zbyl, pokud mě zraky nešálí, jediný člen. A tím je, oku jistě nejpříjemnější, baskytaristka Karin Axelsson; jenže ta si kvůli svému těhotenství (ještě jednou blahopřejeme) dlouho nezahraje. Všichni ostatní ex-členové jsou v kapele THE UNGUIDED. Posledním příchozím je právě kytarista Roger Sjunnesson, o jehož odchodu kapela informovala. Nyní muzikant přidává vlastní vyjádření:

"Drazí SONIC fanoušci a kolegové muzikanti, již dlouho nejsem členem kapely, kterou jsem před deseti lety založil se svým bratrem Richardem.

Před několika týdny SONIC SYNDICATE vydali tiskovou zprávu, ve které stojí, že ´Minulý rok jsme se rozešli se dvěma členy kapely´. Myslím, že tato nejednoznačnost potřebuje určité objasnění. Prvním z těchto členů je, samozřejmě, Richard, který odešel ze SONIC SYNDICATE v říjnu 2010, a tím druhým je - což vám již určitě došlo - má maličkost. Nicméně je nutné poznamenat, že jsem byl v kapele až do letošního roku a tak to je.

Nebudu zacházet do nějakých podrobností. Jediné, co mohu říct je, že jsem si nikdy nepřál, aby se toto stalo, a dělal jsem, co bylo v mých silách, abych našel férové východisko.

Byl jsem v této od kapele od jejího prvního dne, napsal jsem mnoho skvělých písní na každém SONIC albu a jsem na to hrdý, cestoval jsem po světě a potkával fanoušky a každou kapelu, na jejímž poslechu jsem vyrůstal. Není to nic, čeho byste se mohli snadno vzdát, a je velmi divný pocit, když už nemůžete být součástí této skupiny. Ale to je poslední slovo a je nutné se posunout dál.

Svou hudební kariérou a psaním skladeb budu pokračovat THE UNGUIDED, kde také můžete najít bývalé zpívající duo ze SONIC SYNDICATE: Richarda a Rolanda (Johansson). V současné době pokračujeme na novém albu, které bude následovat po Hell Frost, které vyšlo na konci loňského roku.

THE UNGUIDED právě dokončilo miniturné po Německu, Švýcarsku a České republice.

Když jsem v roce 2010 odstartovali kapelu THE UNGUIDED, neměli jsme nejmenší ponětí, že se to stane tak velkou věcí jakou to je - a zdá se, že to každým dnem dále roste. Kromě toho dostáváme každý den nespočet e-mailů od lidí, kteří našli naši hudbu a říkají nám jak moc jsou šťastní, že opět našli členy SONIC SYNDICATE pospolu. Je to naprosto úžasné a nutí nás to ještě víc obětavě pokračovat v naší cestě s THE UNGUIDED.

Sestavu THE UNGUIDED také tvoří baskytarista Henric Carlsson (CIPHER SYSTEM, ex-NIGHTRAGE, ex-DEAD BY APRIL) a brzy oznámíme nového bubeníka.

Nakonec bych chtěl poděkovat všem za můj čas strávený v SONIC SYNDICATE (zvláště Johnovi za mnoho let dobré společné práce a jeho nynější spolupráci s THE UNGUIDED). Zvláštní poděkování patří všem lidem, kteří byli zapojení do stavění SONIC SYNDICATE, a všem fanouškům, se kterými jsem měl možnost se během všech turné setkat. Jste prostě úžasní a já doufám, že se naše cesty opět v určitý okamžik spojí."



Žádné komentáře:

Okomentovat