Blogger Widgets

sobota 23. června 2012

KAMELOT oznámili nového zpěváka


Roli frontmana Roye Khana (který z kapely odešel v roce 2011 kvůli syndromu vyhoření) převezme skandinávský zpěvák Tommy Karevik.

Ne všem z široké veřejnosti je toto jméno třicetiletého zpěváka známé. Co se týče hudebníků, ti jej znají a považují ho za velice talentovaného frontmana švédské kapely SEVENTH WONDER.

Kytarista KAMELOT, Thomas Youngblood, novinku komentoval takto: "Na volné místo jsme měli asi 800 kandidátů a mezi nimi bylo i několik velmi známých muzikantů a muset je odmítnout vážně nebylo lehké. Chceme poděkovat všem kandidátům, děkujeme za pochopení a přejeme vám všem mnoho úspěchů do budoucna!"

Při hledání nového zpěváka Youngblood ocenil YouTube jako velmi cenný nástroj: "Poslouchal jsem klip natočený ve studiu, kde byl Tommy a musím přiznat, že jeho výkon mě vážně ohromil. Jeho přístup k melodiím a tématům skvěle koresponduje s KAMELOT a během evropského turné jsme měli mnoho příležitostí zjistit, jak moc je skvělý chlap."

Tommy se poprvé představil jako jeden z hostujících zpěváků na velice úspěšném turné KAMELOT z roku 2011 nazvaném Pandemonium World Tour. Tommy říká: "Turné byla plná zábavy a potkal jsem mnoho skvělých lidí a získal dobrou zkušenost. Kluci byli mimořádně milí a skutečně jsme si to užili! V tu chvíli mě vážně chytla hudba kapely a zamiloval jsem se do úžasně věrných a oddaných fanoušků na každé show."

Karevik je svou novou pozicí nadšen: "Jsem vážně poctěn být nyní součástí této rodiny a nemohu se dočkat až vstoupím spolu s klukama do nové éry kapely. Naprosto chápu, že to obnáší i velikou zodpovědnost a že to pro mě bude velkou výzvu jako zpěváka i jako pro člověka, ale můžete si být jistí, že do toho dám ze sebe všechno. Tímto dnem začala nová cesta a jsem naprosto hladový po setkání s vámi jakýmkoli způsobem a možností podělit se o svou vášeň pro hudbu!"

Thomas Youngblood o stylu a obsahu koncepčního alba: "Nové písně zní více symfonicky a melodicky než na dvou našich posledních albech. Materiál připomíná desky jako Karma (2001) a The Black Halo (2005). Kromě toho, bude to nejlepší produkce jakou kdy KAMELOT udělali. Protože zatímco ostatní umělci mají tendenci volit nízkorozpočtovou produkci vzhledem k obtížné situaci na trhu, my jsme se vydali opačným směrem: nové album bude skutečným prohlášením z hlediska našich skladeb stejně jako z hlediska zvuku.

Naše nová deska představuje další krok a novou kapitolu pro KAMELOT a naše úžasné fanoušky!"


2 komentáře:

  1. Zaujimave je, ze to viem uz od vcera, a absolutne ma nenapadlo to zverejnit! To teplo mi asi nerobi dobre, aspon nie na mozog...
    Na druhu stranu taky dobry clanok by som asi nenapisal.
    Celkom ma potesila zmienka o vyssej kvalite nahravania - dufam, ze aj mastering sa podari, kamelot mam zaradeny niekde medzi dobrymi kapelami, ktore som este detajlne neprestudoval - no k tomu staci malo, napriklad postrcenie v podobe jednej dobrej dosky...

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí posledních dní je vážně šílenost=o/...a o vlivu na jakoukoli činnost nepochybuju=oP...a díky za uznání, na podobný článek ale stačí pouze dobrý zdroj, takže to není zcela moje zásluha=o)...jinak, Kamelot po větším poslechu určitě v oblibě stoupne;)...i když to gro dělal (pro mě) právě Roy Khan, ale věřím a doufám, že i s Tommym to bude fungovat=o)

    OdpovědětVymazat