Blogger Widgets

sobota 9. června 2012

Herec z Pána Prstenů Christopher Lee natáčí v 90ti letech metalové album


Pokud jste někdy hledali důkaz, že vášeň pro metal nezná hranic, nemusíte již hledat dále. Herecký veterán Christopher Lee, kterého si pamatujeme například z Pána Prstenů, kde ztvárnil roli Sarumana, natáčí ve svých 90ti letech druhé metalové album.

Lee pronesl pro pořad "Up All Night" britské BBC: "Poprvé jsem vystupoval a zpíval s metalovou kapelou Rhapsody, ale to co jsem tehdy pěl, nebyl heavy metal, jednalo se o tenorní zpěv. Následovala spolupráce s Manowar na pozici vypravěče, bylo to někde v Německu a opět jsem nezpíval metal. Jsem metalem fascinován, protože z hlediska dějin hudby dorazil opravdu docela nedávno. Pokud uděláte vše správně a můžete porozumět příběhu a můžete pochopit to, co lidé zpívají a znáte ty správné kapely a zpěváky, myslím, že je to docela vzrušující." 


Herec připouští, že jeho první deska "Charlegmagne: By The Swords and the Cross" byla spíše symfonické povahy, ale nové album bude více ve shodě s opravdovým metalem. Říká: "Charlemagne: The Omens of Death bude stoprocentní metal. Nebudu tam křičet nebo něco takového, ale rozhodně půjde o stoprocentní metal."


Jeho slabost pro metal nezůstala bez povšimnutí a v roce 2010 se mu dostalo pocty od magazínu METAL HAMMER na rozdávání cen GOLDEN GODS, to mu předal legendární kytarista Black Sabath Tony Iommi. Lee vzpomíná: "Byla to pro mne velmi úžasná a vzrušující událost, nikdy za celou svou kariéru jsem v tomhle směru žádné ocenění nezískal, a že jich hezkých pár mám."

Momentálně je Lee k vidění po boku Johnyho Deppa ve filmu s názvem Temné Stíny a v prosinci se na něj můžeme těšit v první části Hobita.

Singl "Let Legend Mark Me As The King" z připravované desky, již vyšel 27. května a samply si můžete poslechnout ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat