Blogger Widgets

úterý 24. dubna 2012

Oficiální songem Mistrovství světa v ledním hokeji 2012 se stala píseň NIGHTWISH

Marco Hietala se slušivou čepičkou vyvedenou ve finských barvách

Dle finské MTV3.fi se píseň "The Last Ride Of The Day" od Nightwish, stala oficiální hymnou 76. mistrovství světa v ledním hokeji pro rok 2012, to se bude konat v termínu 4. - 20. května ve finských Helsinkách a švédském Stockholmu. Song si můžete poslechnou na konci článku.

Původně mělo být MS uspořádáno pouze ve Finsku ve městech Helsinky a Turku, o čemž se rozhodlo na kongresu Mezinárodní hokejové federace v Moskvě v roce 2007. Avšak na kongresu Mezinárodní hokejové federace v Bernu 8. května 2009 bylo schváleno, že se pořadatelství rozdělí mezi Finsko a Švédsko.

"Když jsem slyšel, že bychom se mohli na této události podílet, volal jsem to hned všem členům kapely, a všichni jsme z toho byli dost nadšeni," říká klávesista NIGHTWISH Tuomas Holopainen.

 

Pro zajímavost: Loni se MS konalo ne Slovensku a oficiální písni šampionátu se stala "Life Is A Game" od zpěvačky Kristiny. Kvality obou songů jsou veskrze úplně jiné :)

3 komentáře:

  1. Mě se tenhle ofiko song docela líbil. Když vidím ty současné, tak si nějak nejsem jistý, jestli je tohle můj šálek čaje. Jsem zvědavý na letošní mistroství. Děti u nás doma už mají připravené hokejky a venku improvizované "hokejové" hřiště, takže přípravy v plném proudu. Ale vlaječky na zrcátka letos radši nechám spát. :D

    OdpovědětVymazat